مرکز ارائه خدمات آمبولانس خصوصی آذرنجات تبریز مطلب ویژه

25 فروردين

معرفی آمبولانس VIP آذرنجات:
آمبولانس VIP در حقیقت همان آمبولانس های دارای مراقبت های ویژه هستند و از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی با هم هیچ تفاوتی ندارند و تنها فرق آن ها با همدیگر در کادر پزشکی و پرسنل آن میباشد . پرسنل آمبولانس VIP را از بین بهترین و با تجربه ترین ها انتخاب می کنند که دارای سوابق کاری درخشانی در دوران خدمت خود بوده اند و نیز می بایست توانایی مکالمه به زبان های انگلیسی- عربی ترکی و کردی را داشته باشند .

این آمبولانس ها برای ارائه خدمات به سفارت خانه ها و شرکت های خارجی و سازمان های بین المللی پایه گذاری شده است.

آمبولانس VIP با کسب مجوز لازم می تواند بیماران را خارج از مرز به کشور دیگر که در همسایگی ایران قرار دارند انتقال دهد.

تجهیزات آمبولانس VIP:
همانگونه در قسمت بالا نیز گفتیم تجهیزات این نوع آمبولانس با نوع آمبولانس های ICU تفاوتی ندارد.

 

خدمات مرکز آمبولانس خصوصی آذرنجات با کسب مجوزهای لازم و استفاده از پلاک انتظامی بین المللی ( کاپوتاژ) به بیرون از مرزهای کشورمان نیز گسترش یافته و در ماموریتهای متعدد اقدام به انتقال بیماران از مبداء یا به مقصد کشورهای همسایه ( ترکیه؛ ایالت کردستان؛ عراق؛ افغانستان؛ ارمنستان؛ آذربایجان و....) نموده ایم. این خدمان در سریعترین زمان ممکن قابل دسترسی میباشد

 

امکانات این نوع آمبولانس شامل موارد ذیل است:

طرح و فضای داخلی این نوع آمبولانس یه شکلی است که می توان یک بیمار را که در وضعیت حاد باشد به همراه دو کادر پزشکی حمل کرد.
در این نوع آمبولانس بیمار تحت مراقبت ویژه بوده و با داشتن امکانات ویژه لازم می توان خدمات پزشکی لازم را به بیمار ارائه نماید.
امکانات و تجهیزاتی که در آمبولانس VIP قرار دارد دقیقا مانند بخش CCU , ICU در بیمارستان ها می باشد.

موراد موثر در هزینه آمبولانس VIP چیست؟
کرایه آمبولانس VIP و برآورد هزینه آن به عوامل زیادی بستگی دارد که از ان جمله می توان : فاصله- کادر پزشکی- نیروی کمکی- ترافیک مسیر- مدت زمان حضور در آمبولانس- تزریقات- و در نهایت تجهیزات ویژه ای که در این نوع آمبولانس ها وجود دارد اشاره کرد .

مهم ترین مورد فاصله است که هزینه آن در زمانی که بیمار را به یکی از بیمارستان های داخل کشور منتقل شود با موقعی که بخواهند آن را از مرز خارج و به کشورهای اطراف انتقال دهند فرق دارد.

کادر پزشکی که به همراه آمبولانس VIP جهت ارائه خدمات پزشکی و کنترل وضعیت بیمار تا هنگام رسیدن به مقصد جز نیرو های حرفه ای و با تجربه بوده لذا این مورد نیز در هزینه آمبولانس VIP بسیار تاثیر گذار است.

گاهی پیش می آید با توجه به وضعیت بیمار به نیروی کمکی نیز نیاز باشد. و همچنین مدت زمانی که طول می کشد که بیمار را به بیمارستان (داخل و یا خارج) منتقل نمود از عواملی می باشد که تاثیر زیادی در کرایه این نوع آمبولانس دارد.

 

آمبولانس VIP:

مرکز آمبولانس خصوصی آذرنجات با اعزام آمبولانس VIP به عنوان مدرن ترین مرکز آمبولانس خصوصی در کشور وظیفه خود می داند تا در کنار ارائه خدمات پیشرفته ی پزشکی از منزلت و شخصیت جامعه پزشکی کشورمان حراست نماید.

به همین منظور با ایجاد واحد تشریفات این امکان فراهم آمده است تا بیماران دیپلمات حاضر در ایران و گروه های توریستی مراجعه کننده به کشورمان را تحت پوشش قرار دهیم.

آمبولانس vip مرکز آمبولانسخصوصی آذرنجات در واقع همان آمبولانسهای مراقبتهای ویژه هستند و از نظر تجهیزاتی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. تفاوت آمبولانس VIP در پرسنل درمانی و کادر مربوطه می باشد. این پرسنل از میان بهترین و کارآزموده ترین پرسنل درمانی انتخاب گردیده اند.

 

مرکز ارائه خدمات آمبولانس خصوصی آذرنجات تبریز

مدیریت

آقای بهمن مهتاب مدیر عامل شرکت آذر نجات نگین تبریز(مرکز پرستاری آذر نجات) بنیانگذار مراکز زنجیره ای درمان در منزل آذر نجات تبریز میباشند.

https://azarnejat115.ir

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما